مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سال جاری بیش از 8 هزار و 594 مصرف کننده جدید در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت گردیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدائی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: در سال جاری بیش از 8 هزار و 594 مصرف کننده جدید در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت به 459 هزار 225 مشترک رسیده است.

وی روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را تاکنون یک هزار و 125روستا برشمرد و افزود: جمعیت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان 100 درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی بیش از 90 درصد می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل دارای 29شهر می باشد که تمامی ساکنین شهرها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

خدایی در خصوص عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به میزان433 کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی این استان افزوده شده است که با این وجود میزان شبکه گذاری از ابتدای تاسیس شرکت تاکنون به بیش از 9 هزار و 200 کیلومتر رسیده است.

وی بیان کرد: تعداد 3 هزار و 748 عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تاکنون به 225 هزار و 981 انشعاب رسیده است.

انتهای پیام/ح

نصب بیش از 3 هزار انشعاب گاز جدید در اردبیل

برچسب ها: گاز طبیعی ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.