مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: 114 هزار و 949 خانوار روستایی در اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: تعداد 419 هزار و 229 خانوار شهری و 114 هزار و 949 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه  90 درصدی جمعیت روستایی اردبیل از گاز طبیعی برخوردار هستند افزود : هم‌اکنون یک هزار و ۱۲۵ روستا از نعمت گاز طبیعی در استان اردبیل برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 6 هزار و 842 مصرف کننده جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب شرکت گاز شد، افزود: در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت به 457 هزار 268 مشترک رسیده است که در برنامه داریم تا پایان امسال بخش قابل توجهی از روستاهای استان را نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند سازیم.

خدایی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون به میزان 381 کیلومتر شبکه گاز به مجموع شبکه‌های گازرسانی این استان افزوده شده است که با این وجود میزان شبکه‌گذاری از ابتدای تاسیس شرکت تا کنون به بیش از 9 هزار و 200 کیلومتر رسیده است و تعداد سه هزار  و 439 عدد  انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده است.

وی با بیان اینکه همچنین تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تا کنون به 225 هزار و672 انشعاب رسیده است، گفت: هدف اصلی ما و رسالتی که در طی این سالها در پیش گرفته‌ایم خدمات‌رسانی به مشترکان به شکل مطلوب ومقبول بوده است و انتظار داریم تا با همکاری و تعامل دستگاهها بتوانیم 10 درصد باقیمانده از جمعیت روستاهای استان اردبیل را نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار سازیم.

انتهای پیام/ع

90 درصد جمعیت روستایی اردبیل از گاز طبیعی برخوردار هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.