13 آبان، نماد استکبار ستیزی جمهوی اسلامی ایران/ ذات ملت ایران نقطه مقابل روحیه استعمارگری دولتمردان آمریکاسترئیس سازمان نظام پرستاری ایران گفت: روحیه استعمارگری آمریکا با ذات استکبار ستیز جمهوری اسلامی ایران هماهنگ نیست.

اصغر دالوندی رئیس سازمان نظام پرستاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: روز 13 آ‌بان به یک نماد ملی و مذهبی در کشور ما تبدیل شده است که در آن دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و بنا به فرمایش معمار کبیر انقلاب باعث روییدن یک انقلاب دیگر در ایران شدند.

وی ادامه داد: در روز 13 آبان، دانش آموزان بر علیه آمریکا و ایادی آن تظاهرات کردند و این حرکت باعث شهید شدن جمعی از آنها شد، حالا این روز به  نماد استکبار ستیزی در جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

دالوندی اظهار کرد:‌ اخیرا آمریکا بحث تحریم ایران را داغ کرده است اما  ایران 4 دهه است که به وسیله آمریکا تحریم شده است و اکنون برای تضعیف روحیه این مورد رسانه‌ای شده است.

رئیس سازمان نظام پرستاری ایران افزود: ذات و خوی جمهوری اسلامی ایران نقطه مقابل آمریکا است زیرا این کشور استعمار می‌کند و دولتمردان آن از رژیم غاصب اسرائیل حمایت می‌کنند.

حمایت ایران از ملت‌های مظلوم و مسلمان

وی اضافه کرد: کشور ما همیشه از ملت‌های مظلوم و مسلمان حمایت می‌کند و روحیه استکبارستیز و ضد استعمارگر دارد که همین سیاست  مقابل دولتمردان و سیاست مداران آمریکایی قرار می‌گیرد.

دالوندی یادآوری کرد: حضور در راهپیمایی روز 13 آ‌بان تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است و این روند امسال نیز مانند سالیان گذشته ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار