مدیرمرکز پایش مراقبت درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح MCMC برای انتقال هرچه سریع‌تر بیماران به مراکز خدمات درمانی اجرا می‌شود.

انتقال سریع بیماران به مراکز خدمات درمانی با اجرای طرح MCMCبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهران غلامی مدیرمرکز پایش مراقبت درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مرکز پایش مراقبت درمانی از ستاد هدایت قدیمی به مرکز تخصصی و جدید ارتقا یافته است گفت: بر اساس دستور وزارت بهداشت این طرح از مرداد ماه سال گذشته با اجرای ۵رکن، اعزام به صورت تیمی و ثبت اطلاعات در کامپیوتر، کسب اطلاعات از بیمار، انجام اقدامات کلینیکی و انتقال به بیمارستان تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه افراد در این مرکز به صورت سه شفیت به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند، افزود:این مرکز به صورت ۲۴ساعته با داشتن کارشناسان، پزشکان و ماما برای مادران پرخطر فعالیت می‌کند.

مدیرمرکز پایش مراقبت درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:در پذیرش مادران باردار پرخطر، امر مداخله، اعزام، پذیرش، ارتباط با همکاران انجام شده تا عوارض برای مادران کمتر پیش بیاید.

وی افزود:در صورتی که بیمار نیاز به درمان تخصصی‌تر داشته باشد، در کمترین زمان به مراکز درمانی با امکانات مطلوب‌تر اعزام می‌شود.

انتهای پیام//آ. ف
 

اجرای طرح MCMC، خدمت به بیماران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.