استعداد‌های دوومیدانی فارس در مسابقات کشوری خوش درخشیدند.

زارع مهذبیه رییس هیات دوومیدانی استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی استعداد‌های پسر کشور تیم فارس به یک مدال طلا، یک نقره یک برنز رسید.

وی ادامه داد:در ماده دو ۴۰۰ متر، بنیامین یوسفی از فارس با زمان ۴۹ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه قهرمان شد و در پرتاب وزنه محمد رضا رحمانی فر ورزشکار آتیه دار فارسی با پرتاب ۱۴ متر و ۸۷ سانتیمتر پس از امیرحسین ماماقانی از خراسان رضوی بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

زارع مهذبیه افزود: امین دهقانی دیگر ورزشکار استان فارس در پرش سه گام با حد نصاب ۱۲ متر و ۲۳ سانتیمتر به مدال برنز دست یافت و مهدی نیک منش در ماده ۱۰۰ متر با زمان یازده ثانیه و ۶۹ صدم ثانیه به کسب عنوان چهارم بسنده کرد.

این المپیاد با حضور ۲۶۰ ورزشکار به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است.

در پایان روز نخست المپیاد استعداد‌های برتر دو میدانی کشور، تیم فارس با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در رده سوم جدول مدالی رقابت‌ها جای گرفته است.

برابر آیین نامه برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر دو و میدانی به نفرات اول هرماده مبلغ هفت میلیون ریال، نفرات دوم پنج میلیون ریال و نفرات سوم نیز جایزه سه میلیون ریالی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ن

افتخارآفرینی دوندگان فارس در المپیاد استعداد‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.