افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود از جدال شدید بین ولیعهد سعودی و اعضای این خاندان بر سر حاکمیت عربستان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود در چند توییت از جدال بین اعضای این خاندان بر سر حاکمیت عربستان خبر داد.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: برای نخستین بار برخی از شاهزادگان به رهبری احمد بن عبدالعزیز (برادر ملک سلمان) برای کنار گذاشتن بن سلمان به طور جدی تلاش می‌کنند، اما جسارت آنان به این حد نرسیده است که پادشاه را کنار بگذارند هرچند به این باور رسیده‌اند که او فاقد عقل و منطق است.

این افشاگر در توئیتی دیگر از انتشار خبر‌هایی مبنی بر جدال خشونت‌بار میان بن سلمان و نمایندگان خاندان سعودی خبر داد و نوشت: خاندان سعودی به بن سلمان می‌گویند «ولایت عهدی را رها کن ما بقیه پست‌ها را برایت تضمین می‌کنیم، تضمین می‌دهیم که تحت پیگرد قانونی قرار نمی‌گیری و اگر ولایت عهدی را رها نکنی، عزل خواهی شد» بن سلمان نیز خطاب به آنان می‌گوید «هیچ پستی را از دست نخواهم داد. قادر نخواهید بود مرا عزل کنید. برای متوقف کردن جنگ یمن و برداشتن محاصره قطر آماده‌ام. (در مسئله ترور خاشقجی نیز) ترکیه را با هر مبلغی که بخواهد، ساکت خواهیم کرد».

مجتهد همچنین در توئیتی دیگر نوشت: یکی از نقاط ضعف طرح احمد بن عبدالعزیز و دستیارانش علیه بن سلمان این است که در طرح آنان موضوع کنار گذاشتن پادشاه به رغم وضع روحی-روانی‌اش گنجانده نشده است.‌

او خطاب به اعضای مخالف خاندان آل سعود نوشت: ای احمق‌ها! آیا نمی‌دانید مهر پادشاه دست بن سلمان است؟ تا زمانی که پادشاه در جایگاهش قرار دارد و شما مشروعیتش را به رسمیت می‌شناسید، هر ابلاغیه‌ای که بن سلمان به نام پادشاه منتشر کند، همه اقدامات شما را باطل خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
مجتهد قیمت نقل ونبات؟! اینان باید بدنبال اثبات این باشند که ملک سلمان دچار زوال عقل است و همانطوریکه اشاره شده مهر سلطنتی در دست یک یاغی است اول باید ریشه را بزنند و عزل کنند نه اینکه شاخه را هرس کنند......
آخرین اخبار