بر اساس افشاگری‌های جدید، ولیعهد عربستان از مسئله عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی برای بیرون کشیدن خود از پرونده خاشقجی استفاده می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، فعال سرشناس سعودی در صفحه توئیتر خود خبر منتشر شده در حساب کاربری صوت العرب را مبنی بر گفتگوی تلفنی محرمانه محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، با بنیامین نتانیاهو، نخست زیر رژیم صهیونیستی و جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا، در خصوص جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مخالف عربستانی تایید کرد و نوشت: «اما اسرائیلی‌ها محتاط‌تر از آنند که بن سلمان تصور می‌کند. محاسبات آنان می‌گوید شرط‌بندی روی اسب بازنده عاقلانه نیست.»

شایان ذکر است حساب کاربری صوت العرب پیش از این نوشته بود: بن سلمان در گفتگوی تلفنی محرمانه با نتانیاهو و کوشنر اعلام کرده است برای اعلام روابط کامل دیپلماتیک با اسرائیل آماده است به شرط این که در ازای آن اسرائیل از نفود یهودیان در جهان برای بیرون کشیدن وی از بحران خاشقجی استفاده کند.

شایان ذکر است، هفته گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در سفری محرمانه وارد مسقط -پایتخت عمان- شد و با سلطان قابوس، پادشاه این کشور دیدار کرد. او امروز نیز در اظهاراتی وقیحانه اعلام کرد به زودی به دیگر کشورهای عربی نیز سفر خواهد کرد.

پیش از این نیز یک هیئت رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی در قطر شرکت کرد و همچنین یک هیئت ورزشی دیگری به ریاست میری رگو، وزیر ورزش و فرهنگ رژیم صهیونیستی، به امارات رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار