محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به انتشار عکسی از قالیباف در کربلا، با انتشار مطلبی در توئیتر به حمایت از وی پرداخت.

توئیت محمد جواد آذری جهرمی برای حمایت از قالیباف+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم راهپیمایی اربعین همانند هر سال با حضور بسیاری از مسلمانان جهان برگزار شد. بسیاری از سیاستمداران ایرانی نیز در این اجتماع باشکوه حضور داشتند که یکی از آنها محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها با انتشار تصویری از قالیباف مدعی حضور وی در قسمت ویژه (VIP) حرم امام حسین(ع) شدند. این در حالی است که تصاویر مزبور مربوط به پنجره سالن همایش دانشجویان جهان اسلام بوده که قالیباف در آنجا سخنرانی کرده است. 

در همین خصوص محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی به حمایت از قالیباف پرداخت و خواستار ایجاد روابط دوستانه میان جناح‌های سیاسی شد.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

"آقای قالیباف را پارسال در حین راهپیمایی اربعین از نزدیک دیدم، مثل سایرین بود. همانطور که دکتر روحانی گفتند: 'ایام انتخابات بیش از یکسال است که به اتمام رسیده' و شعار اربعین امسال: #الحسین_یجمعنا، پیشنهاد می‌کنم جای این مقایسه‌ها و کاشتن بذر اختلاف، نهالهای دوستی و محبت بکاریم."

توئیت محمد جواد آذری جهرمی برای حمایت از قالیباف+ تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
از مزیت های جوان بودن وزرا همینه.دمت گرم جناب وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
باسلام، اگرافرادوجناح های مختلف سیاسی برای بهبودمعیشت مردم وسربلندی کشورباهم متحدشوندوجلوی پای هم سنگ نندازن به خداقول میدم اگرترامپ وامثال اون هرچقدرتلاش کنن هیچ کاری نمیتونن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
توکلی
۱۹:۴۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
خیلی مردی دکتر قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
احسنت
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
واسه همینه دوستش داریم چون کارش درسته...ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
روش قالیباف بررسی دقیق و سریع علمی و اقدام انقلابی و بدون وقفه براساس طرحهای مطالعه شده است. نظارت دقیق هم موجب اجرای صحیح کارهایش می باشد.
نمونه: تشکیل پلیس 110 بجای پاسگاههای قدیمی در نیروی انتظامی.
ساخت بیش از 60 درصد باقیمانده برج میلاد.ساخت تونل توحید. ساخت بزرگراه و تونل طبقاتی صدر نیایش. ساخت بزرگراه امام علی(ع). تکمیل بزرگراه آزادگان، همت، زین‌الدین و چندین بزرگراه نیمه‌کاره دیگر. باغ پرندگان تهران. پارک آب و آتش. پل طیبیعت. پارک عظیم نوروز. آسمان نما. پارکهای نهج البلاغه، جوانمردان، آبشار تهران، پارک بزرگ ولایت و... . ساخت دریاچه عظیم و زیبای خلیج فارس(چیتگر). نمایشگاههای عظیم دفاع مقدس، باغ کتاب و شهرآفتاب. ایجاد سامانه اتوبوسهای BRT که قبلاً در ترافیک گیر می کردند. افزایش خطوط مترو از دوخط به حد اقل شش خط. ایجاد گرمخانه‌های مجزا برای اسکان شبانه افراد بی‌خانمان و بی ‌پناهان. زیباسازی شهر تهران. تبدیل زندان به باغ و صدها خدمت بزرگ و کوچک دیگر که من یا خبر ندارم یا فراموش کرده‌ام.
خدا شایعه سازان مغرض را لعنت کند.هر شهردار دیگری بود برای انجام اینهمه کار چقدر بودجه می خواست.
زنده باد سردار پاک و بی ریای واقعی سازندگی.