مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:هیچکدام از بازیکنان استقلال با هم مشکلی ندارند اما بازیکنانی که به استقلال می‌آیند باید در حد و اندازه این تیم باشند.

حیدری: بازیکنانی که به استقلال می آیند باید در حد و اندازه این تیم باشندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدری پس از شکست تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا گفت :تا به امروز مصاحبه نكردم و شانس بد من مركز ام آر آى مصدوميت مرا اشتباه تشخیص داده بود و قدرى مصدومیتم بیشتر بود. خيلى زود كار را شروع كردم و همين موضوع باعث شد پايم اذيت شود.

او درباره اينكه مطرح شده بود او از فوتبال خداحافظى مى كند بيان كرد :فکر کنم این روزها همه چیز می‌گویند. مصدومیتى كه براى عضله پيش مى آيد در هر حال به زمان نياز دارد .مركز ام آر آى اشتباه تشخيص دادند و نوروزى پزشک تيم هم در جريان است اما بالاخره ما هم زیاد مصاحبه نمی‌کنیم تا بگوییم اشتباه شده است.


شانس بد من بود كه اين مشكل برايم پيش آمد

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره نتايج ضعيف اخير تيم گفت :یک عامل در باخت نقش ندارد و خیلی چیزها باعث می‌شود شرایط تيم خوب نباشد. تیم ما با مصدومیت برخی بازیکنان تیم مواجه شده است. پژمان منتظری و علی کریمی مصدوم بودند و وریا غفوری را به دلیل محرومیت در این مسابقه در اختیار نداشتیم. روند تیم خوب بود و بايد بگويم تيم سايپا را بايد با اختلاف در ورزشگاه تختى مى برديم .در بازى امروز هم تيم سايپا ١٠ نفره بود و بايد مى برديم اما نمى دانم چه اتفاقی افتاد. بازیکنان ما جوان هستند و وقتى اين نفرات تازه به استقلال آمدند بايد هواداران هم به پاى آنها بايستند، به نوعى استقلال از سوى وزارت وززش و جوانان حمايت نشد.

او درباره اينكه مطرح شده ميان بازيكنان استقلال اختلاف وجود دارد بيان كرد :بازيكنان با هم مشكل ندارند اما بازیکنانی که به استقلال می‌آیند باید در حد و اندازه این تیم باشند.


بیشتر بخوانید:

اولین گل گرو براى استقلالى‌ها

خطير: بازى مقابل سايپا بسيار حساس است

حاشیه های پیش از دیدار استقلال و سایپا + تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار