معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: جنوب کرمان قطب کشاورزی کشور است و بیش از چهار میلیون تن دستاورد کشاورزی کشور متعلق به منطقه جنوب کرمان است.

بیش از چهار میلیون تن دستاورد کشاورزی کشور متعلق به منطقه جنوب کرمان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد علی جوادی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت : باتوجه به اینکه در آستانه گرامیداشت ۱۳آبان قرار داریم قطعا امسال این مراسم باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود .

وی افزود: هیج اتفاق جدیدی قرار نیست در زمینه تحریم ها در کشور  بیفتد کشورما در همه زمینه ها این آمادگی را دارد که این بحران را به خوبی پشت سر بگذارد.

جوادی تصریح کرد : هر تحریم و مبارزه ای آثار منفی دارد ولی مطلق نیست و آثار مثبتی از جمله نگاه به درون و نگاه به اقتصاد مقاومتی هم همراه دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: جنوب کرمان قطب کشاورزی کشور است و بیش از چهار میلیون تن دستاورد کشاورزی کشور متعلق به منطقه جنوب کرمان است.

وی افزود:کارهای خوبی انجام گرفته و انجام می گیرد از تمام کسانس که در گذشته خدمت کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

جوادی گفت:مشکل اساسی در استان و در جنوب کرمان صنایع تبدیلی است . و اینکه ما بتوانیم ۹۵ درصد آبیاری نوین را در استان را داشته باشیم آمار خوبی است ولی باید بیشتر فعالیت شود و این با سرمایه گذاران ، بهره وران و سازمان های داخلی صنفی و سمن ها صورت می گیرد.

وی تصریح کرد:ارتباط نمایندگان جنوب با وزارت در زمینه حمایت از مردم منطقه منحصر به فرد است .

جوادی با اشاره به اجرای طرح پایلوت اصلاح الگوی کشت در چهار استان کشور گفت:طرح اصلاح الگوی کشت در جنوب کرمان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورز کمترین بهره را از تولید خودش می برد افزود:امیدواریم در آینده بیش از گذشته در زمینه حل مشکلات کشاورزی فعالیت کنیم.

جوادی با بیان اینکه سید یعقوب موسوی رضایت کامل در دوره مدیرتش در استان را کسب کرده از تلاش های ایشان قدر دانی می کنیم.به سعید برخوری یک چهره علمی که کرسی و معاونت دانشگاه را رها کرد و این مسئولیت سنگین را به عهده گرفت تبریک عرض می کنیم و قطعا مثل گذشته ثابت خواهند کرد یک نیروی علمی کار را به خوبی مدیریت می کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی خطاب به برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد :شما وامدار پتاسیل داخلی خود، کشاورزان محروم منطقه و سرمایه گذاران هستید وامدار هیچ کدام از نهاد ها و سازمان ها و یا اشخاص دیگری نیستید.

یاد آور می شود : طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی سعید برخوری به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان منصوب و از تلاشهای سید یعقوب موسوی تقدیر شد.

آیین تکریم از سید یعقوب موسوی و معارفه سعید برخوری به عنوان رئیس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی، مدیرکل امور استان های وزارت و جمعی از مردم، کشاورزان و مسؤلان جنوب استان کرمان، در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار