مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در هفته اول آذرماه و با میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

 دانشگاه صنعتی کرمانشاه میزبان مسابقات تیراندازی دانشجویان کشوربه گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  حسین پار، مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه  گفت:مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در هفته اول آذرماه و با میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

حسین پار با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته‌ وحدت، اظهار داشت: این مسابقات بر اساس تقویم ورزشی سالیانه تربیت بدنی وزارت علوم و در بین دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسات آموزش عالی کشور در تاریخ ۱ تا ۴ آذرماه امسال و در دو بخش تنفگ و تپانچه بادی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بیان کرد: باتوجه به موفقیت های دانشجویان این دانشگاه در رشته تیراندازی در سطح منطقه و کشور و وجود پتانسیل های مناسب، میزبانی این مسابقات  به دانشگاه صنعتی واگذار گردید.

حسین پار با اشاره به رویکرد تربیت بدنی دانشگاه در ترویج این رشته در بین دانشجویان، گفت: باتوجه به حمایت های ریاست، هیأت رئیسه محترم دانشگاه و همچنین حمایت های هیأت تیراندازی استان و نهادهای مرتبط امیدواریم شاهد برگزاری مطلوب این مسابقات باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات تیراندازی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.