معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص دولت الکترونیک و هوشمند شدن زیر ساخت‌ها پیش قدم شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خجسته پور،معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص دولت الکترونیک و هوشمند شدن زیر ساخت‌ها پیش قدم شوند.

خجسته پور بااشاره به فعالیت مرکز "آپا" در لرستان، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار مسئولان "آی تی" خود شخصا از خدمات و برنامه‌های مرکزآپا در استان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برای هرطرحی اعتبار پدافند غیر عامل تعریف می‌شود، افزود: حدود ۰/۵ درصد از اعتبارات تملک و دارایی از طرف مدیران دستگاه‌های اجرایی بایددر حوزه پدافند غیر عامل هزینه شود.

خجسته پور در خصوص موضوع پایش تصویری با بیان اینکه مطابق قانون شهرداری‌ها موظف به راه اندازی این شبکه پایش تصویری در شهرستان‌ها هستند، گفت: مرکز پایش در خرم آباد فعال است.

وی با اشاره به لزوم ارتقا وراه اندازی مراکز پایش در شهرستان‌ها نیز گفت: ارتقا و راه اندازی این مرکز در شهرستان‌ها به وسیله درآمد‌هایی بوده که از محل جریمه‌های راهنمایی و رانندگی باید تامین می‌شود.

خجسته پور اضافه کرد: دراین خصوص با کمبود اعتبار مواجه هستیم که به محض تامین اعتبار ارتقا و راه اندازی مرکز پایش تصویری شهرستان‌ها را انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/ب

 

مرکز پایش تصویری در شهرستان‌ها ایجاد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.