نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: فصل جاری تیم خوب و منسجمی در مس کرمان بسته شده و اراده بازیکنان و کادر قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه تمرین قبل از دیدار مس کرمان با سپاهان در جام حذفی در جمع بازیکنان این تیم گفت: طی چند هفته گذشته شاهد اتفاقات خوبی برای تیم مس بودیم و نتایج به دست آمده، انتظارات را از تیم بیشتر کرده است.

وی بیان داشت: فصل جاری تیم خوب و منسجمی در مس کرمان بسته شده و اراده بازیکنان و کادر قابل تقدیر است و همه اینها در کنار فعالیت کانون هواداران انتظارات را بالا برده است.

پورابراهیمی افزود: بعد از مدت ها تیم مس کرمان فضای مثبتی به خود گرفته است و امیدواریم صعود تیم را به لیگ برتر ببینیم و روز جمعه و هفته های بعد موفقیت های  بیشتری به دست آورد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیر برنامه ها و اقدامات تیم هستیم و پیرو جلسات قبل با دوستان شرکت مس هم صحبت داشتیم که آنها اعلام آمادگی خود را برای همکاری و کمک اعلام کردند.

وی یادآور شد: طی دو تا سه سال گذشته به شدت مشکل مالی در شرکت ملی مس داشتیم که تاثیرات آن را در باشگاه ملی مس به وضوح دیدیم، اما ماه های اخیر اتفاقات مثبتی رخ داد و شرایط رو به بهبود است.

پورابراهیمی با اعلام اینکه بدهی های مربوط به باشگاه از قبل اثر مفنی روی پرداخت ها داشت و در این زمینه با مسئولان باشگاه صحبت کردیم، ابراز امیدواری کرد: به زودی این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ب

بازدید پورابراهیمی از تمرین قبل از دیدار مس کرمان با سپاهان در جام حذفی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار