رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف و ضبط بیش از 49 کیلوگرم موادمخدر از یک کامیون در اتوبان آزادگان خبر داد.

کشف ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر در پوشش ضایعات پلاستیک در آزادگانسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: قاچاقچی سابقه‌داری به نام (ن) که قصد وارد کردن ۴۹ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر را به پایتخت داشت، توسط ماموران عملیات ویژه مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ دستگیر شد.

وی افزود: با اطلاعات بدست آمده مشخص شد که این قاچاقچی سابقه‌دار با خریداری مقدار زیادی موادمخدر از قاچاقچیان جنوب کشور، قصد دارد که موادهای خریداری شده را در پوشش ضایعات پلاستیک و به وسیله یک کامیون از جنوب کشور به تهران منتقل و توزیع کند.

سرهنگ بخشنده گفت: به همین منظور با هماهنگی‌ مقام قضایی مجوز دستگیری متهم اخذ شد و نیروی عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب جهت دستگیری متهم، به محورهای مواصلاتی تهران اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از ساعت‌ها گشت زنی توانستند خودرو مورد نظر را در شامگاه 29 مهرماه در اتوبان آزادگان شناسایی کنند و پس از متوقف کردن و بازرسی خودرو، مقدار 40 کیلو و 500 گرم ماده مخدر تریاک و مقدار 9 کیلو و 500 گرم ماده مخدر هروئین که در بار پلاستیک جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: متهم به همراه مواد مکشوفه به ستاد مبارزه با موادمخدر فاتب منتقل شد.

وی افزود: پرونده جهت بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار