مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان به مدت چهارماه تعلیق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان (تشکل اصلاح طلب این دانشگاه ) با جمعیت بالغ بر هزار و صد نفر عضو به مدت چهارماه تعلیق شد.

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان تعلیق شد +سند

علت تعلیق چه بود؟ / فروش پیکسل‌هایی با محتوای همجنس‌گرایی در نمایشگاه خیریه!

فروش پیکسل‌های حاوی مسائل غیراخلاقی در دانشکده فنی شهید باهنر کرمان با واکنش دانشجویان انقلابی روبه رو شد.

فروش پیکسل‌های حاوی مسائل غیراخلاقی و نماد همجنسگرایی در دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر کرمان با واکنش تند دانشجویان انقلابی مواجه شد. بسیاری از دانشجویان، خواستار توضیح مسئولان دانشگاه در رابطه با فروش این محصول در دانشگاه شدند.

به گفته دانشجویان، این پیکسل‌ها در حاشیه نمایشگاه خیریه و کتاب در دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر کرمان که توسط یک تشکل دانشجویی اصلاح طلب برگزار شده بود، به فروش می‌رسید.

یک فعال دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به فروش این محصولات حاوی مسائل غیر اخلاقی می‌گوید: برگزاری نمایشگاه برای مراسم خیریه اقدام پسندیده‌ای است؛ اما اینکه چرا این محصول با این محتوا در دانشگاه فروخته شده، جای سوال دارد و باید مسئولان دانشگاه پاسخگو باشند.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان و متولیان فرهنگی دانشگاه می‌افزاید: این موضوع با واکنش دانشجویان انقلابی در دانشگاه همراه بود. ما به شدت آن را محکوم می‌کنیم و خواستار توضیح مسئولان دانشگاه در این زمینه هستیم.

یکی دیگر از دانشجویان فعال جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز با انتقاد از فروش این محصول غیراخلاقی در دانشکده فنی می‌گوید: این محصول غیر اخلاقی، در بین کتاب‌ها و رمان‌ها فروخته می‌شد که با واکنش دانشجویان همراه شد.

وی می‌افزاید: جامعه اسلامی دانشگاه نیز به شدت این موضوع را محکوم کرده و با درج این موضوع در کانال‌های دانشجویی، خواستار رسیدگی به آن شد.

به گفته دانشجویان، این محصول بلافاصله پس از واکنش دانشجویان جمع آوری شد؛ اما دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان خواستار پاسخگویی مسئولان و نظارت آن‌ها بر محتوای نمایشگاه‌های دانشگاه شدند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.