معاون مالیدادگستری کل استان کرمان با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش کلیدی در پدافند روانی ایفا می کنند،گفت: کارگروه پدافند غیرعامل دادگستری کرمان تاکنون بیش از 12 اقدام پدافندی را برنامه ریزی و اجرا نموده است.

پدافند غیرعامل باید به یک دغدغه عمومی تبدیل شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد حسین زاده کافی معاون مالی،پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان در جلسه پدافند غیرعامل دادگستری کل استان کرمان گفت : برای نیل به اهداف پدافند غیرعامل در جهت اقتدار،استقلال و امنیت کشور به باور عمومي در مدیران و کارکنان نیاز بوده و پدافند غیرعامل باید به یک دغدغه عمومی تبدیل شود.

معاون مالی،پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان افزود : روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین اعضای کارگروه پدافند غیر عامل نقش برجسته ای در امر هماهنگی، اطلاع یابی ،اطلاع رسانی و هشدار دهی دارد.

وی گفت :در پدافند غیرعامل با انجام اقداماتی بدون بهره گیری از تجهیزات نظامی، می توانیم از واردآمدن خسارات احتمالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و یا تلفات انسا
نی جلوگیری نمود و یا اینکه خسارت ها احتمالی را به حداقل برسانیم.

زاده کافی افزود :دادگستری کل استان کرمان با تشکیل کارگروه پدافند غیرعامل در جهت اقدامات پیشگیرانه و کاهش دهنده، برنامه ریزی و واحدهای مربوطه در حال اجرای تصمیمات کارگروه می باشند.

وی گفت :باید توجه داشت در دفاع نیاز به داشتن یک سری مهارت ها و دانش مرتبط می باشد، لذا کارگروه پدافند غیرعامل دادگستری استان کرمان برای برنامه ریزی جهت اجرای اقدامات موثر، سعی در استفاده از روش های علمی با اخذ نظرات کارشناسان دارد.

این مقام مسئول گفت:کارگروه پدافند غیرعامل دادگستری استان کرمان تاکنون بیش از 12 اقدام پدافندی را برنامه ریزی و اجرا نموده است.امیدواریم با هماهنگی های که با واحدهای مربوطه انجام شده ، بتوانیم با آمادگی اولیه و تشخیص به موقع تهدید و اشراف به تهدیدات نسبت به پاسخگویی مناسب و جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام نماییم.

شایان ذکر است صبح امروز همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل(هشتم الی چهاردهم آبان) با حضور زاده کافی معاون مالی،پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان و نمایندگان بخش های مختلف دادگستری برگزار و اعضاء به بیان دیدگاه ها و نظرات مختلف پرداختند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.