امام‌جمعه مشهد گفت: واقعی‌ترین، با ارزش‌ترین و با اخلاص‌ترین خدمت، خدمت‌رسانی به زائران است که اگر با عشق باشد، مقبول درگاه حضرت خواهد بود.

خدمتی زیبا و واقعی / خدمت به زائران پیادهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد در جمع مدیران و خادمیاران طرح «خادمیاران رضوی»، گفت: خدمت به زائران از مسائل مهم است چراکه خود حضرت رضا (ع) در زمان حیاتشان خدمت به مهمان را مقدم بر هر چیزی می‌دانستند.

وی افزود: نکته مهمی که در جریان خدمت‌رسانی به زائرین وجود دارد، لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها به‌منظور جلوگیری از اصطکاک در جریان خدمت و سرگردانی زائرین است.

امام‌جمعه مشهد ادامه داد: در سال‌های قبل تعدد دستگاه‌ها در حاشیه‌شهر تجربه شده و حضور نهاد‌های خدماتی مختلف باعث تعارض و دوگانگی در برخی حوزه‌ها و حتی اخذ نتایج منفی شد، که با ساماندهی و یکپارچه شدن مدیریت آن این مسئله حل شد.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: باید محور خدمات به زائران پیاده، آستان قدس رضوی باشد، چراکه نسبیت بیشتری با این حرکت دارد و مردم اقبال بیشتری به قرار گرفتن زیر پرچم امام هشتم (ع) دارند.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مردمی در جریان خدمت به زائرین افزود: باید قائمه فعالیت با جریانی باشد که تا انتهای کار همراه و خدمتگزار مردم است و سایر افراد حول محور این گروه ساماندهی شوند.

امام‌جمعه مشهد در پایان ادامه داد: بدون شک خادمی امام رضا (ع) صرفاً بر اساس یک حکم نیست که از جانب کسی صادر شود، خادمی افراد را باید شخص امام هشتم (ع) قبول نمایند.

انتهای پیام // ف. ک

باارزش ترین  خدمت ،خدمت به زائران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.