نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت:نمایشگاه عکس‌های عاشورایی بافران بیان کننده گوشه‌هایی از درس‌هایی است که در نهضت عاشورایی رقم خورده است.

دکتر عباسعلی پوربافرانی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: برگزاری نمایشگاه تصاویر عاشورایی می‌تواند هم تجسم بسیاری از صحنه‌هایی که مردم در گرامیداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ترسیم کردن را نشان دهد و از طرفی می‌تواند نقاط ضعف و قوت این مراسم را به تصویر بکشد.

وی افزود: نمایشگاه‌ها بیان کننده گوشه‌هایی از درس‌هایی است که در نهضت عاشورایی رقم خورده و عکاسان از طریق شبیه سازی آن، موضوع را برای مردم ایجاد می‌کنند و در اصل می‌تواند درس‌های خوبی در حوزه شچاعت، ایثار و از خود گذشتی در حوزه آزاد مردی و در حوزه رشادت با این تصاویری که خلق می‌شود ایجاد کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان نمود: کسی که عکاسی می‌کند می‌تواند صحنه‌های بسیار خوبی را از این مراسم داشته باشد حتی خود این نمایشگاه برای کسانی که بازدید کننده هستند یک مجلس روضه و وضع باشد.

وی اظهار نمود: همه تصاویر گویای خیلی از واقعیت‌ها هستند و باید در انتخاب عکس‌ها وزوایایی که به تصویر می‌کشند دقت وجود داشته باشد که نقاط قوت را برجسته و مواظب باشیم در این‌ها مسائلی نباشد که به هر حال ممکن باشد کل عزاداری را تحت شعاع قرار دهد.

پوربافرانی ضمن تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه تصریح نمود: آن چیزی که از نمایشگاه دیدیم بسیاری از زوایایی که می‌شد به تصویر کشید اینجا به تصویر کشیده شده قطعا در تعداد زیاد عکس‌های موجود ممکن است نواقصی باشد که ان شاءالله با همت برگزار کنندگان نمایشگاه و توجه بیشتر عکاسان در سال آینده ان شاءالله به سمت بهتر و مطلوب‌تر و عالی تری پیش خواهد رفت بنده صمیمانه از همه کسانی که در برگزاری نمایشگاه به هرحال حضور داشتند و در عکاسی و خود نمایشگاه را برگزار کردند و حتما اگر برای آن‌هایی که در حرفه عکاسی آموزشی باشد می‌توان در انتخاب عکس‌ها و گرفتن موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

نمایشگاه عکس‌های عاشورایی در اصفهان

برچسب ها: عکس هنری ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.