رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین گفت:بیش از ۱میلیاردو ۶۰۰میلیون ریال مساعدت برای اجرای برنامه‌های مسکن در سال ۹۷ انجام شده است.

بیش از یک میلیارد ریال برای کمک به مسکن مددجویان پرداخت شد محمدی رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین  در گفتگو با   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه از اجرای برنامه های مسکن در سال ۹۷خبر داد و گفت: کمیته امداد هر ساله نسبت به ساخت و خرید مسکن برای مددجویان تحت حمایت جدیت فراوان دارد.

وی عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان هرسین در سال ۹۷ نیز باپرداخت۸۰۰میلیون ریال کمک هزینه خرید مسکن ۳خانوار تحت حمایت صاحب مسکن و سرپناه شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین همچنین از پرداخت هزینه  بهسازی به ۶خانوار روستایی به ارزش ۴۰۰میلیون ریال و تعمیرات کلی و جزیی به ۲۲مورد خانوار شهری و روستایی به ارزش ۵۵۰میلیون ریال خبر داد و مجموع مساعدتها را بیش از ۱میلیاردو ۶۰۰میلیون ریال عنوان کرد.

 محمدی در خصوص توافقنامه احداث مسکن  این نهاد با سپاه پاسداران گفت : تعداد ۴۴مورد از خانواده های تحت حمایت  این شهرستان موفق به اخذ پروانه ساخت از بنیاد مسکن شدند و جهت اجرای ساخت تحویل سپاه پاسداران شدند.

 

انتهای پیام / ز 

 

توافقنامه احداث مسکن مددجویان هرسین  با سپاه پاسداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.