رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مرکز جامع سلامت شماره دو سرپل ذهاب با معماری خاص و زیبا توسط گروه دوستداران سلامت دانشگاه خراسان رضوی در دست ساخت است.

احداث مرکز جامع سلامت سرپل ذهاببه گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مرکز جامع سلامت شماره دو سرپل ذهاب با معماری خاص و زیبا توسط گروه دوستداران سلامت دانشگاه خراسان رضوی با متراژ ۸۰۰ متر مربع هم اکنون در دست ساخت است .

وی در بازدید از  بیمارستان شهدای سرپل ذهاب به همراه  تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی  گفت: بيمارستان شهدای سرپل ذهاب در زمينی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با زير بنای ۶۳۰۰ متر مربع در سال ۸۷ به بهره برداری رسید و پس از ۹ سال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه در زلزله آبان ماه ۹۶ این شهرستان آسیب جدی دید.
 
وی ادامه داد: پس از آسیب دیدن این بیمارستان در زلزله سال گذشته ، بیمارستان بانگر که در مدت ۱۲ روز آماده سازی و در ۱۵ آذر ماه افتتاح شد ؛ هم اکنون قریب یک سال است که به ارائه خدمات درمانی به مردم زلزله زده این شهرستان می پردازد

 مرادی در  بازدید از پروژه بازسازی و مقاوم سازی مرکز خدمات جامع سلامت ازگله گفت: روند اجرای پروژه خانه بهداشت روستای آبدالان میرکی که توسط مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه در دست احداث است.

 

انتهای  پیام/ز


 اجرای پروژه خانه بهداشت روستای آبدالان میرکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.