باشگاه‌های ذوب‌آهن و فولاد ‏مبارکه سپاهان حائز شرایط جهت اخذ مجوز حرفه‌ای در ‏فصل 2019 مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تشخیص داده شده‌اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در رابطه با وضعیت ‏باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با استعانت از خداوند سبحان و حسب اختیارات حاصل از آیین‌نامه و دستورالعمل صدور مجوز حرفه‌ای ‏ابلاغی از سوی ‏AFCکنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به‌ منظور هدایت ‏سیستمی و قانونی باشگاه‌های کشور جهت استقرار الزامات مجوز حرفه‌ای/ ملی، اقدام  به راستی آزمایی ‏مدارک و اسناد ارائه شده در سامانه ‏AFC‏ شد. این امر با بهره‌گیری از تجارب، تخصص و تعهد ‏کارشناسان ارشد فوتبال کشور نسبت به برگزاری جلسات تخصصی (قریب به 400 ساعت) و انجام فرآیند ‏رسیدگی با حضور کلیه اعضا کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در موعد قانونی اقدام و اطلاع‌رسانی می‌شود‎.‎

‏بر اساس این اطلاعیه باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران، سایپای تهران، پیکان تهران، فولاد خوزستان و فولاد ‏مبارکه سپاهان اصفهان با توجه به فرآیند رسیدگی، حائز شرایط جهت اخذ مجوز حرفه‌ای در ‏فصل 2019 مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تشخیص داده شده‌اند.

 

انتهای پیام/م

 

صدور مجوز حرفه‌ای در رابطه با وضعیت ‏باشگاه‌هااز سوی سازمان لیگ فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار