رئیس آموزش و پرورش گناوه گفت: آسایش و امنیت امروز ما به برکت خون شهداست.

آسایش و امنیت امروز ما به برکت خون شهداستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی در آیین گل افشانی قبور شهدا ء. و تجدید میثاق با شهیدان در گلزار شهدای شهرستان گناوه در حضور جمعی از دانش آموزان گفت: آسایش، آرامش و امنیت ما به برکت خون شهداست.

 رئیس آموزش و پرورش گناوه با تسلیت ایام اربعین و گرامی داشت سالروز شهادت شهید فهمیده گفت: در طول دوران دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان فهمیده بسیاری در راه خدا جان خودرا فدا کردند.

وی با تبریک هفته بسیج دانش آموزی ابراز داشت: شهدا ء. با اهدای جان وهستی خود برای ما و میهن اسلامی آزادی و افتخار به ارمغان آوردند.

احمدی افزود: امروزه ما وظیفه داریم تا مسیر شهداء را خوب بشناسیم ودر ره برآورده شدن اهداف وخواسته‌های آنان گام برداریم.

رئیس اموزش پرورش گناوه خاطر نشان کرد: شهدا خواسته‌ها و اهدافی داشته اند که می‌توان در وصیت نامه آن‌ها این اهداف را استخراج و مشاهده کرد.

احمدی ابراز داشت: خواسته شهداء نماز، حفظ حجاب و کوشش در زمینه علم و تحصیل دانش بود.

وی از دانش آموزان خواست تا با بهره مندی و اجرای دستورات دینی و حفظ حجاب و تلاش در مسیر کسب علم این خواسته‌های شهدا را عملی نمایند و برای خود، خانواده و کشور و نظام اسلامی افتخار کسب نمایند.

در ادامه این آیین قبور مطهر شهداء گل افشانی و با قرائت فاتحه برمزار این عزیزان با شهدا تجدید میثاق شد.

لازم به ذکر است هفته بسیج دانش اموزی از ۸ آبان آغاز می‌شود، ولی به علت تعطیلی ان روز آیین تجدید میثاق امروز اجرا شده است.

انتهای پیام/م

خواسته شهداء نماز، حفظ حجاب و کوشش در زمینه علم  بود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.