کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز را در شهر قزوین، شناسایی و تعطیل کردند.

دکتر محمدرضا مدبر، رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  با اشاره به پلمب یک داندانپزشکی غیر مجاز در قزوین گفت: این واحد درمانی غیرمجاز، فاقد مجوز فعالیت بود و افرادی بدون صلاحیت حرفه ‏ای و تحصیلات دانشگاهی اقدام به امور دندانپزشکی، مانند تجویز دارو، عصب کشی، رادیوگرافی دندان، ترمیم زیبایی دندان و استفاده از کامپوزیت‌های دندانی بدون رعایت اصول بهداشتی برای مراجعین خود می‌کردند.

به گفته دکتر مدبر، این واحد غیرمجاز، به دنبال گزارشات و شکایات مردمی و پیگیری کارشناسان اداره نظارت بر درمان، شناسایی شد و متصدیان آن به اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت عمومی، به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین تاکید کرد: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی، حتما به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کنند، مراکزی که دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند و این مجوز باید در معرض دید عموم نصب شده باشد.
انتهای پیام/.

 

دندانپزشکی غیر مجاز در قزوین با پیگیری کارشناسان بهداشت تعطیل شد

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.