دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر یا به تعویق می‌افتد یا در ورزشگاهی به غیر از استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

احتمال تعویق زمان یا تغییر محل برگزاری دیدار استقلال و پدیدهبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ورزشگاه آزادی تهران این روز‌ها برای برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن که قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه ۱۹ آبان برگزار شود در دست تعمیر قرار دارد و برهمین اساس فرهاد نیکو خصال، مدیر مجموعه ورزشی آزادی از مسئولان سازمان لیگ و باشگاه استقلال درخواست کرده برای اینکه وقفه‌ای در روند آماده سازی این ورزشگاه برای دیدار فینال لیگ قهرمانان ایجاد نشود بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین استقلال و سایپا را در ورزشگاه دیگری برگزار کرده یا شرایط تعویق آن را فراهم کنند.

البته با توجه به مخالفت باشگاه استقلال با برگزاری بازی با سایپا در ورزشگاهی به جز آزادی و اینکه مسئولان این باشگاه تاکنون درخواستی هم برای تعویق بازی با شاگردان علی دایی مطرح نکرده اند این دیدار به احتمال فراوان در همان تاریخ قبلی یعنی ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه پنج شنبه ۱۰ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

از طرفی نکته عجیب اینجا است طبق برنامه جدید سازمان لیگ آبی پوشان پایتخت باید ۱۸ آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد بروند. این تاریخ درست با یک روز پیش از دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز و زمانیکه طبق قانون ۲ تیم باید آخرین تمرین خود در محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان (ورزشگاه آزادی) را انجام بدهند همزمان شده است و به همین دلیل طبق اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ به احتمال فراوان دیدار شاگردان وینفرد شفر و یحیی گل محمدی به تعویق خواهد افتاد.

از طرفی احتمال دارد با موافقت طرفین محل دیدار رفت و برگشت استقلال و پدیده تغییر کند و استقلال به جای برگزاری بازی رفت با پدیده در ورزشگاه آزادی ۱۸ آبان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف این تیم برود.


بیشتر بخوانید:اعتراض رسمی باشگاه استقلال بابت اشتباهات داوری علیه این تیم

استقلالی‌ها مخالف تغییر زمین بازی برابر سایپا

دعوت از 30 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال امید


انتهای پیام /

آخرین اخبار از زمان دیدار تیم‌های استقلال - پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار