مدیرعامل سپاهان گفت: باشگاه ما خصوصی است و قانون بازنشستگی شامل من و سایر اعضای باشگاه نمی‌شود.

مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گفته می‌شود که او مشمول قانون منع استفاده از بازنشستگان است، اظهار کرد: باشگاه سپاهان خصوصی است و این قانون شامل حال من و سایر اعضای باشگاه نمی‌شود. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی حامی مالی باشگاه سپاهان است و از تیم ما پشتیبانی می‌کند.

او درباره اظهارات حاجیلو سرپرست استقلال مبنی بر اینکه همانند سپاهان دنبال تاثیر گذاری بر داور نبودیم، گفت: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و زمان نداریم تا جواب اظهارات استقلالی‌ها را بدهیم. اگر بازی‌های لیگ برتر را رصد کنند به طور حتم مشاهده می‌کنند کدام باشگاه بیشترین ضربه را از داوری متحمل شده است. در حال حاضر آمار‌ها نشان می‌دهد که سپاهان بیشترین آسیب از داوری دیده و بعد از آن ذوب آهن از قضاوت‌ها ضربه خورده است.

مخالف تعویق بازی با پرسپولیس هستیم

تابش درباره به تعویق افتادن بازی این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه با اینکه ما مخالف تعویق بازی خود برابر پرسپولیس بودیم، اما این دیدار به زمان دیگری موکول شد. تیم ما در گذشته در ۳ جام شرکت می‌کرد، اما هیچ کدام از بازی‌های لیگ ما لغو نمی‌شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد: به هر حال تیم پرسپولیس نماینده کشورمان در فینال لیگ قهرمانان آسیا است و مسئولان فوتبال باید این تیم را برای موفقیت در آسیا حمایت کنند. همچنین امیدوارم این تیم بتواند برای اولین بار قهرمان آسیا شود.

من وارد اختلاف قلعه نویی و کی روش نمی‌شوم

او درباره اختلافات قلعه نویی و کی روش بیان کرد: هر کدام از این ۲ نفر نظرات خود را مطرح می‌کنند و من وارد این قضایا نمی‌شوم. به هر حال قلعه نویی باید درباره مسائل میان خود و کی روش صحبت کند.

فوتبالیست‌ها باید منش پهلوانی داشته باشند

تابش درباره درگیری‌ها در بازی پرسپولیس و سایپا اظهار کرد: به نظرم درگیری‌ها در بازی‌ها زشت و ناپسند است و فوتبالیست‌ها باید در هر شرایطی رفتار خود را کنترل کنند و منش پهلوانی داشته باشند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم که روند خوب خود را ادامه بدهیم و همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانیم. همچنین اعضای تیم همدل با یکدیگر هستند و با درایت کادر فنی و حمایت باشگاه قصد داریم که سپاهان را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم.


بیشتر بخوانید: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - سپاهان

نگاهی به آمار تقابل های امیر قلعه نویی و استقلال تهران در لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار