معاون راه و شهرسازی مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: مجتمع پزشکان اردبیل آماده خدمات رسانی به بیماران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام باباخانی، معاون راه و شهرسازی مسکن و شهرسازی استان اردبیل در بازدید دستگاه های اجرایی از مجتمع پزشکان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر مجتمع پزشکان اردبیل آماده خدمات رسانی به بیماران در بخش های مختلف است که به صورت ویژه و استاندارد طراحی شده است.

وی با اشاره به این که احداث این مجتمع در سال 91 استارت خورده است افزود: این مجتمع سال 94 به بهر ه برداری رسیده و آماده ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان داخل و خارج استان است.

معاون راه و شهرسازی مسکن و شهرسازی استان اردبیل از انتقال مطب پزشکان اردبیلی از سرچشمه با هدف کاهش ترافیک خبر داد و گفت: برای راه اندازی این مجتمع 70 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و این مجتمع در زیربنای 28 هزار مترمربع راه اندازی شده است.

باباخانی تصریح کرد : اولویت ما انتقال مطب پزشکان سرچشمه اردبیل به این مجتمع است که 30 مطب در ساختمان پزشکان اردبیل راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات است.

وی اظهار کرد: 192 مطب در مجتمع پزشکان راه اندازی شده است که 30 مورد در حال حاضر فعال است و مابقی نیز به مرور آماده سازی می شود.

رئیس هیئت مدیره مجتمع پزشکان استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: در بخش های داندانپزشکی و کودکان خدمات ارائه می شود و با برنامه های اساسی درصدد هستیم بخش های دیگر را در این مجتمع راه اندازی کنیم.

قاسمی استقبال مردم از این مجتمع را خوب ارزیابی کرد و افزود: این موضوع سبب شده تراکم ترافیک از سرچشمه کاهش یابد و خدمات رسانی به بیماران کیفیت بهتری پیدا کند.

وی اظهار کرد: اضافه کردن پزشکان متخصص به این مجموعه اولویت اساسی است که مبنای کار قرار گرفته وبی شک در مدت زمان مشخص تمامی ساختمان های موجود در این ساختمان فعال می شود.

انتهای پیام/ح

192 مطب در مجتمع پزشکان راه اندازی شده است

برچسب ها: پزشکان ، بیماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
کار خوب را باید ستود.