طراح و کارگردان نمایش خیابانی عموفرهنگ گفت : نمایش خیابانی عموفرهنگ طرحی هنری با گذاره های جذاب در راستای مشارکت عمومی و فعالیت های اجتماعی است.

رضا چوپان طراح و کارگردان نمایش خیابانی عموفرهنگ در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛  گفت: طرح نمایش خیابانی عموفرهنگ با توجه به طرح های مختلف که در راستای گسترش فرهنگ سازی به شهرداری ارسال شد و نظر به خاص بودن طرح مورد پذیرش شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: موضوع طرح، به یادآوری فرهنگ غنی و اصیل آبادانی برای مردم و نسل جدید می پردازد.

طراح و کارگردان نمایش خیابانی عموفرهنگ  ادامه داد: در این طرح   اصل حضور و سهم بسزای مردم در نظافت شهری مورد توجه قرار گرفته است. عمو فرهنگ مسائل اجتماعی همچون؛ حفظ و نگه داری از اموال عمومی ، فرهنگ ترافیک ، آموزش شهروندی ، اعتیاد، فضای مجازی   را در گذاره های مختلف و خاص بازگو می کند.

چوپان گفت: در این اجرا ،گفتگو و دیالوگ جایگاهی ندارد و سعی شده از گذاره ها و بیان تصویری استفاده شود ویژگی خاص در این گذاره های تصویری به صورتی است که مردم بطور خود جوش وارد صحنه و مشارکت اجتماعی می شوند .

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته ، در این اجرا ، سعی کرده ایم ذهن مردم را تا مدت ها درگیر مشارکت فعالیت های اجتماعی قرار دهیم تا این موضوع در روحیات افراد تداوم داشته باشد و تدریجا نهادینه شود.

انتهای پیام/ د

 اجرای  نمایش خیابانی عمو فرهنگ

برچسب ها: نمایش ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.