مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: برای تولید آثار فاخر در زمینهٔ تئاتر دفاع مقدس نیاز جدی به توجه و تحقیق در آثار دفاع مقدس و نوشته‌های رزمندگان جنگ تحمیلی داریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: دفاع مقدس بخش جدانشدنی از تاریخ ایران است باید نگاه جدی‌تری به آن داشت.

وی افزود:متاسفانه در تولید آثار دفاع مقدس رنج‌ها، آسیب‌ها و سختی‌های مهاجرین جنگ تحمیلی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد که نیاز است برای بیان آن بررسی و تحقیق بیشتری انجام شود و آثار خوبی در این زمینه در بخش تئاتر تولید گردد.

بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر که روز شنبه با نمایش ۲ تئاتر صحنه‌ای و پنج تئاتر خیابانی در خرمشهر آغاز بکار کرد چهارشنبه شب با معرفی آثار برتر به کار خود خاتمه داد.

٨٧ نمایش صحنه‌ای و ۷۲ اثر نمایشی میدانی از ۲۱ استان کشور به دبیرخانه اثر ارسال شده بود که درنهایت ۱۰ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۱۰ اثر نمایشی در بخش خیابانی در این مسابقه حضور یافته و ۲ اثر نمایش خیابانی نیز خارج از مسابقه اجرا شد.

انتهای پیام/ د

توجه جدی به آثار دفاع مقدس

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.