محمدی بااشاره به برنامه های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از استقبال بالای دانشجومعلمان در راهپیمایی اربعین امسال خبر داد.

اعزام دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به راهپیمایی اربعین/ راه اندازی موکب‌های اربعینی در چهار استان مرزیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی محمدی سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار کرد: بعد از این حضور مبارک اتفاقات خوبی را در در دانشگاه شاهد بودیم و ۴۰ هزار دانشجومعلم جدید را جدی کردیم؛ بخشی از کمبود معلم رفع شود.

وی ادامه داد: تمام جناح‌های سیاسی در دانشگاه فعال هستند و اهتمام ملی برای تربیت معلم در کشور به وجود آمده است و بعد مهارتی و تربیتی دانشجومعلمان مورد توجه قرار گرفته است.

محمدی به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و ایجاد بستر تربیت معلم تحلیل‌گر و  نقاد اشاره کرد و گفت:  علاوه بر این برنامه،  خوابگاه‌های دانشجو معلمان در اولویت است و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در برنامه ها داریم.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از ایجاد بسته فرهنگی و اجتماعی برای دانشجومعلمان خبر داد و بیان کرد: همچنین در تعامل حداکثری با سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی در سطوح صف و ستاد ارائه خدمات مناسب به دانشجومعلمان را درنظر داریم و با سازمان‌هایی مانند اوقاف، هلال احمر و وزارت ارشاد در ارتباط هستیم.

سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجومعلمان سراسر جسور در تابستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در محور‌های قرآنی، ادبی، پژوهشی، علمی، نمایشی، فناوری و رشته‌های گروهی آوایی برگزار شد، همچنین جشنواره دیگری ویژه استادان و کارکنان با شرکت ۸۰۰ نفر در استان همدان برگزار شد.

همکاری با بانک تجارت برای پرداخت وام به دانشجو معلم زائر مراسم اربعین

محمدی با اشاره به برنامه ریزی برای راهپیمایی اربعین بیان کرد: امسال با رویکرد ظرفیت حداکثری شرکت دانشجومعلمان در این مراسم این فعالیت فرهنگی را در دستور کار قرار دادیم علاوه بر آن در چهار استان مرزی سیستان و بلوچستان، میرجاوه، ایلام و کرمانشاه موکب‌های راه اندازی کردیم که خدمات رسانی دارند.

وی با اشاره به اینکه با بانک تجارت هماهنگ کردیم، اظهار کرد: براساس این قرارداد تا یک میلیون تومان وام به دانشجومعلمانی که از راهپیمایی اربعین بازگردند، پرداخت می شود.

تاریخی سازی ۱۳ آبان به مناسبت چهلمین سال انقلاب

سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به  ویژه برنامه های ۱۳ آبان برای امسال گفت: اکنون که در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی قرار داریم و استکبار جهانی بر ما فشار واد می کند، باید برنامه ریزی شکوهمندی داشته باشیم و بر همین اساس از هفته‌های گذشته برای این منظور برنامه ریزی کردیم.

محمدی تصریح کرد:  برای بزرگداشت این روز کرسی‌های  آزاد اندیشی در نظر گرفتیم همچنین برنامه‌های فرهنگی هم در نظر داریم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.