استودیو سازنده بازی Fallout 76 درباره هدف ساخت این عنوان توضیحات کوتاهی را ارائه داد.

سازندگان عنوان Fallout 76 از هدف تولید این بازی می‌گویندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اعلام رسمی استودیو بازی‌سازی بتسدا، جدیدترین عنوان فرنچایز Fallout قرار است در تاریخ ۱۴ نوامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. در همین رابطه امروز بتای بازی Fallout 76 در اختیار کاربران ایکس باکس وان که بازی را روی این کنسول پیش خرید کرده‌اند، قرار گرفت تا کاربران بتوانند نگاهی اجمالی به بازی داشته باشند. همچنین تعدادی تصویر نیز به همراه آن منتشر شده است که نمایی دوست داشتنی و زیبا از غرب ویرجینیا را نشان می‌دهد.

استودیو بتسدا نامه‌ای را جهت آماده سازی بازی برای عرضه منتشر کرده و در آن از طرفداران بابت حمایت‌هایشان تشکر ویژه‌ای کرد است. همچنین مسئول ساخت نسخه جدید Fallout اعلام کرد که این نسخه از بازی در پروژه Fallout ،عنوانی بسیار متفاوت ، آنلاین و همانند نسخه‌‌های پیشین داستان محور خواهد بود.

نامه منتشر شده توسط بتسدا به این شرح است: " طبق تجربیاتی که ما از بازی ۷۶ کسب کرده‌ایم می‌دانیم که قرار است با اتفاقات و مشکلات غیر عادی که تا بحال با آنها مواجه نشدیم، روبه‌رو شویم. ما از افت عملکرد بازی هنگام جمع شدن تعدادی بازیکن در یک موقعیت آگاه هستیم و از طرفداران می‌خواهیم به ما در رفع مشکلات کمک کنند. "

سازنده بازی در ادامه تاکید کرد که سعی در بهبود عملکرد و ارتقا سطح بازی دارند و گیم‌پلی جهان‌های Fallout برایشان بسیار حائز اهمیت است. گفتنی است؛ عنوان Fallout 76 بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌ استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد


انتهای پیام/

هدف سازندگان از تولید عنوان Fallout 76 چیست؟

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار