مدار ماهواره ای ناسا 9 سال است که به دور ماه می‌چرخد. بعضی از بهترین عکس‌هایی که گرفته است را در فیلم این خبر مشاهده کنید.

تور مجازی به دور ماه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماهواره به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که به صورت عمدی به فضا فرستاده شده در مدارهایی در فضا به گرد زمین یا سیارات دیگر در حال چرخش هستند. دانشمندان از اطلاعاتی که این ماهواره‌ها به دست می‌آورند، استفاده می‌کنند و درباره آن سیاره تحقیق می‌کنند.

برای بعضی از ما ها پیش آمده است که بخواهیم تصاویر بهتری از کره ماه ببینیم. تصاویری که دقت بیشتری داشته باشند و بتوان در آن پستی و بلندی‌های بیشتری از این کره جذاب ببینیم.

حالا مدار شناسایی قمری ناسا (LRO) که عکس‌هایی با کیفیت 4K ثبت می‌کند، عکس‌های جدیدی برای زمین فرستاده است که زیبایی و دقت آن‌ها بی‌نظیر است. مدار شناسایی قمری ناسا این کار را از سال 2009 انجام می‌دهد یعنی تا به امروز 9 سال است که این دستگاه در حال کار کردن است.

این عکس‌ها به دانشمندان کمک می‌کند تا ویژگی‌های زمین شناسی کره ماه را تشخیص دهند. با این روش دانشمندان بهتر می‌توانند بفهمند چگونه کره ماه تکامل یافته است. LRO به تازگی کشف‌های مختلفی کرده است. او از این کشف‌ها عکس‌هایی با کیفیت 4K تهیه کرده است که دیدن آن‌ها بسیار جذاب و مفید است.

در آینده ممکن است از LRO به عنوان یک دیده‌بان برای دیگر ماموریت قمری و فرودها بر روی ماه استفاده شود. حالا در فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید می‌توانید تعدادی از این عکس‌های جذاب را مشاهده کنید و به توری مجازی به کره ماه بروید.


بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم


انتهای پیام/

با این ویدیو به تور دور کره ماه بروید

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.