مديركل راهداری وحمل ونقل جاده اي استان اصفهان گفت: از 20 مهر تا پنج آبان سال جاری بيش از70 هزار مسافر با حمل ونقل عمومی برای شركت در مراسم اربعين حسينی جابه جا شده اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مهدي خضری در جمع خبرنگاران اظهار كرد: بر اساس آخرين آمار ارسال شده از سویشركت هاي مسافربری و همانطور كه پيش بيني مي شد بيشترين زوار اصفهانی، مرز مهران را براي سفر خود انتخاب كرده اند.
وي افزود: 49 هزار و 92 نفر ازمسافران اصفهانی از مرز مهران،12 هزار و 723مسافر از مرز چذابه و 6هزار و 775 مسافر از مرز شلمچه به كربلا سفركردند.
مديركل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان اصفهان تعداد مسافري كه به طور مستقيم و با شركت هاي حمل ونقل بين المللي از اصفهان به كربلا سفر كرده اند را حدود يك هزار و 450 مسافر عنوان كرد و گفت: 60 سفر دربستي نيز از اصفهان به مقصد كربلا و نجف انجام شده است.
خضري تعداد كل سفرهاي ثبت شده از اصفهان را نيز دوهزار و135 سفر اعلام كرد و افزود: 1457 سفر از مرز مهران،430 سفر از چذابه و248 سفر از مرز شلمچه انجام شده است.
خضري از نظارت شبانه روزي اداره مسافر و اداره ايمني و ترافيك اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان اصفهان بر شركتهاي مسافربري خبر داد و گفت: برای جلوگيري از حوادث احتمالی بازرسان بر روند انجام صحيح و كامل معاينه فني اتوبوس ها و ساير شاخص هاي اثرگذار بر كيفيت سفر نظارت ويژه دارند.
وي تصريح كرد: حجم مسافرت براي سفرهاي اربعين در روزهاي آتی كاهش خواهد يافت.

 

انتهای پیام /س

میزان مسافرت های جاده ای همزمان با اربعین حسینی

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.