رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان از کشف ۱۴۰۰ ویزای جعلی صادر شده برای زائران اربعین در اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسن جهانگیری رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان با بیان اینکه امسال ۶۰ هزار ویزای جدید برای زائران اربعین صادر شده است، روند صدور ویزا تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته هشت مرکز غیرقانونی در خصوص صدور ویزا در اصفهان شناسایی شده است، ادامه داد: این مراکز پلمب شده و متهمان آن نیز به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان با اشاره به تعداد ویزاهای جعلی شناسایی شده در بین زائران اصفهان اضافه کرد: حدود یک هزار و ۴۰۰ ویزای جعلی گرفته شد علاوه بر حدود یک هزار نفر از کسانی که به دلایل مختلف ممنوع الخروج بوده و قصد خروج از کشور را به بهانه حضور در پیاده روی اربعین داشتند را شناسایی و از خروج آنها ممانعت شد.

وی در خصوص صدور ویزا برای اتباع بیگانه نیز گفت: برای پنج هزار نفر از اتباع خارجی اصفهان ویزا صادر شد. همچنین برای ۲۰۰ راننده ترانزیت از اصفهان به سوی کربلا نیز ویزا صادر شده است.

جهانگیری در خصوص مقایسه نرخ تعداد صدور ویزا نسبت به سال گذشته اظهار کرد: تعداد ویزاهای صادر شده در استان اصفهان برای حضور شهروندان در راهپیمایی اربعین نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/م

کشف ویزای جعلی راهپیمایی اربعین در اصفهان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.