مدیرکل سازمان حج زیارت استان اصفهان گفت:تاکنون 147 هزار روادید مسافران اربعین حسینی که مدارک خود را تحویل داده‌اند صادر شده است که از امروز ویزای زائران به‌ صورت روزانه بعد از تحویل مدارکشان صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی زاهدی مدیرکل سازمان حج زیارت استان اصفهان از ثبت‌نام گسترده مردم اصفهان در سامانه سماح خبر داد وگفت: تا به امروز 150 هزار نفر از مشتاقان حسینی در سامانه سماح برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره صدور ویزای زائران حسینی در کمتر از یک روز اذعان داشت: تاکنون 147 هزار روادید مسافران اربعین حسینی که مدارک خود را تحویل داده‌اند صادر شده است که از امروز ویزای زائران به‌ صورت روزانه بعد از تحویل مدارکشان صادر خواهد شد.

مدیرکل سازمان حج زیارت استان اصفهان به افزایش بیش از 2 برابری زائران اربعین حسینی در استان اصفهان اشاره داشت و افزود: در سال گذشته تعداد ثبت‌نام کنندگان استان اصفهان در سامانه سماح برای سفر به کربلا معلی به‌ منظور حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی 60 هزار نفر بوده است که این تعداد امسال بیش از دو برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/م

 

حضور 2 برابری اصفهانی‌ها در پیاده‌روی اربعین

برچسب ها: حج و زیارت ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.