رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان از تسريع در صدور گذرنامه و خدمات رسانی مضاعف نیروهای این پلیس به متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمد حسن اسماعيلي"رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان گفت: از شروع صدور رواديد جهت سفر زيارتي اربعين  بيش از 54 هزار درخواست گذرنامه در ادامه گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان اصفهان بررسي و صدور آن پس از سير مراحل قانوني صورت گرفته است .

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تسریع در روند صدور گذرنامه و ارائه خدمات مضاعف این پلیس به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: کارشناسان اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان به صورت صبح و بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

سرهنگ اسماعیلی، به تشکيل کارگروه ويژه خدمات رساني به زائران حرم اباعبداله الحسين ( ع) ويژه ايام اربعين، در پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: موضوعاتي همچون رسيدگي به گذرنامه هاي فقداني يا مخدوش و همچنين اجازه خروج اتباع خارجي جهت سفر زيارتي بصورت روزانه و با برگزاري کميسيون هاي متعدد و مستمر در حال اجرا و خدمات آن در کوتاهترين زمان ممکن به شهروندان ارائه مي شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.