دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: برخلاف نظرهایی که گفته می شود هیچ کدام از کشتی گیران ما از نظر بدنی کم نیاوردند.

مصطفی حسین خانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این مطلب افزود: برای باخت خودم دنبال توجیه کردن نیستم اما تمام ملی پوشان با توجه به تمرینات خوب در نظر گرفته شده در رقابت های جهانی از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی بودند و ما از نظر آمادگی جسمانی هیچ مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: ما از نظر قوای بدنی تا ثانیه های پایانی کم نیاوردیم اما اینکه چرا کشتی گیران ما در ثانیه های پایانی نتیجه را واگذار می کنند به استثنای خودم که با قهرمان المپیک و جهان روبرو شدم به این دلیل است که برخی نفرات جوان و البته با تجربه ما نتوانستند قبل از مسابقات جهانی مجارستان راهی یک تورنمنت معتبر بین المللی شوند.

حسین خانی تصریح کرد: وقتی حسن یزدانی نمی تواند قبل از مسابقات جهانی به دلیل مشکلات مالی و ارزی فدراسیون راهی یک تورنمنت بین المللی شود تا با رقیب اصلی اش سرشاخ شود این مشکل پیش می آید و این در مورد عزت اله اکبری و باقر یخ کشی هم صدق می کند.

نفر سوم رقابت های جهانی 2016 تاکید کرد:باخت در ثانیه های پایانی برای کشتی گیران جوان و کمتر میدان دیده با حضور در میدان مسابقه برطرف کند و حضور در جو رقابت می تواند این موضوع را مرتفع کند.

حسین خانی خاطر نشان کرد: رسول خادم و کادر فنی تا آخرین لحظه اجازه نداد مسائل غیر فنی تاثیری روی تیم بگذارد اما وقتی یک کشتی گیر می بیند که جایزه سکه قهرمانی وی را با قیمت بسیار پایین تر به وی می دهند و یا ارز در لحظات پایانی به تیم تعلق گرفت این مسایل روی عملکرد وی تاثیر می گذارد.

وی در پایان در مورد برخی اظهار نظرها در مورد نگرانی از آینده کشتی در المپیک گفت: افرادی که کشتی را بشناسند از این صحبت ها نمی کنند این حرف ها بخاطر اینست که خادم حقیقت را می گوید و بخاطر کشتی حاضر است خودش را فدا کند. افرادی که این صحبت ها را مطرح می کنند با شخص خادم به دلیل اینکه می خواهد حق کشتی را بگیرد زاویه دارند این دوستان بیایند ببینند تیم های مثل آمریکا و روسیه با چند نفر مربی، بدنساز، متخصص تغذیه و... راهی مسابقات بزرگ می شوند و قطعا ما نمی توانیم با شمشیر به جنگ اسلحه های مجهز برویم.


بیشتر بخوانید:

وقتی دایره طلایی برای کشتی آزاد به رنگ برنز شد

قهرمانی روسیه در رقابت های جهانی کشتی آزاد/ایران با 3 مدال برنز ششم شد

در ابتدای صف مسئولیت پذیرش نواقص هستیم/باید بار انتظار از قهرمانان با واقعیت های تدارکاتی متعادل شود


انتهای پیام/

اظهارات مصطفی حسین خانی درباره عملکرد کشتی گیران در رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
استقلال سرور
آخرین اخبار