مجتبی گلیج نماینده وزن 97 کیلو گرم کشورمان از دور رقابت های جهانی کشتی آزاد در مجارستان کنار رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات مقدماتی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در اوزان 70 و 97 کیلوگرم امروز (دوشنبه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان با عملکردی بسیار ضعیف از دور رقابت ها کنار رفتند.

بر این اساس یونس امامی در وزن 70 کیلو گرم در دور نخست در حالی مقابل تیموراز سالکازانوف از اسلواکی شکست خورد که وی تا لحظات پایانی 7 بر 4 از حریف پیش بود اما در نهایت 7 بر 7 مغلوب شد. در ادامه و  با شکست کشتی گیر اسلواکی در دور بعدی امامی وداعی زودهنگام با رقابت های جهانی داشت.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با یک کشتی ضعیف و با نتیجه 10 بر صفر مقابل اصلان بک آلبوروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر گلیج خیلی زود و آسان از رقابت های جهانی حذف شد.

تیم کشتی آزاد ایران در رقابت های 4 وزن نخست با 2 مدال برنز حسن یزدانی و پرویز هادی در اوزان 86 و 125 به کار خود پایان داد.محمد باقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم پنجم شد و مصطفی حسین خانی نیز در وزن 74 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.در چهار وزن دوم نیز رضا اطری و امیرحسین مقصودی در اوزان 57 و 65 کیلوگرم حذف شدند.

با توجه به مشخص شدن سرنوشت نمانیدگان کشورمان در 8 وزن؛تنها امید ایران به عزت اله اکبری و علیرضا کریمی است جایی که در دیدار رده بندی اوزان 79 و 92 کیلو گرم امشب به ترتیب به مصاف علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس و داتو مارساگیشویلی دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان  خود خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

شکست امامی و گلیج در دور نخست/ایران در حسرت مدال طلا باقی ماند!

فرنگی کار 36 ساله در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت های جهانی!/گرایی جوانترین کشتی گیر


انتهای پیام/

ناکامی آزادکاران ایران در رقابت های جهانی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار