مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل از استقرار دفتر نمایندگی اداره کل راهداری استان اردبیل در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل در بازدید از دفتر نمایندگی  اداره کل راهداری در مرز مهران اظهار داشت: دفترنمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل برای هماهنگی و سهولت در بازگشت زائرین حسینی به مدت 10 روز در مرز مهران مستقر شده است.

​وی تصریح کرد: همکاران این اداره کل جهت هماهنگی و سهولت در بازگشت زائرین اربعین به استان اردبیل از 5 تا 15 آبان ماه به مدت 10 روز در این محل مستقر شده اند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچگونه مشکلی نداشته و با آرامش خاطر وارد استان اردبیل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه هر ساله شاهد افزایش کرایه اتوبوس ها بودیم افزود: خوشبختانه امسال با توافقات انجام شده با انجمن صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل هیچگونه افزایش کرایه بها نداریم و امنیت و آرامش نیز در مرز برای بازگشت زوار برقرار است.

انتهای پیام/ح 

امنیت و آرامش در مرز برای بازگشت زوار برقرار است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.