مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تا به امروز سه هزار و۳۰۰ نفر زائر از کشورهای آذربایجان ،گرجستان و روسیه توسط ۶۶ دستگاه ناوگان از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار عازم کربلای معلی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در مراسم استقبال از زائران اتباع خارجی در پایانه مرزی بیله‌سوار  اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و300 نفر زائر از کشورهای آذربایجان ،گرجستان و روسیه توسط 66 دستگاه ناوگان از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار عازم کربلای معلی شدند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل با بیان اینکه سال گذشته در همین مدت سه هزار و700 نفر زائر با 73 دستگاه ناوگان از این مرز اعزام شده بودند، افزود: خوشبختانه امسال نیز از 23 مهرماه این پایانه آماده پذیرایی از میهمانان اربعین حسینی است و تا سوم آبان‌ماه نیز خدمت‌رسانی به زائران آذری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تردد این زائران  بدون هیچ مشکلی در پایانه مرزی بیله‌سوار و شلمچه با امنیت کامل در جریان است و این روند نیز در حال افزایش بوده و هیچ گونه محدودیتی در این مرز برای این زائران در نظر گرفته نشده و بازگشت این زوار پس از اربعین حسینی به کشور آذربایجان از طریق همین محل و پایانه مرزی بیله‌سوار انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: موکب عزاداری در مرز بیله‌سوار با هدف پذیرایی از زائران جمهوری آذربایجان و گرجستان این بار در پایانه مرزی و در یک شرایط مناسب‌تر راه‌اندازی شده و در نمازخانه جدیدالاحداث نیز  پذیرای زائران هستیم.

انتهای پیام/ع

اعزام زائران خارجی به کربلای معلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.