مدیر حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان مهاباد گفت: پایگاه سیار فوریت های پزشکی برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در این روستا مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد،مدیر حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان مهاباد گفت: با توجه به حادثه مسمومیت جمعی از اهالی روستای دریاس این شهرستان طی روزهای اخیر ، پایگاه سیار فوریت های پزشکی برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در این روستا مستقر شده است.

طاهر آریا افزود: این پایگاه شامل پنج دستگاه آمبولانس و 10 نفر تکنسین فوریت های پزشکی 115  است که برای خدمات رسانی به مسمومان احتمالی روستا و مراجعه کنندگان به حالت آماده باش است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان مهاباد ادامه داد: این اکیپ های پزشکی پس از انجام معاینه های اولیه، در صورت نیاز بیماران را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل می کنند.

وی اضافه کرد : این اکیپ های پزشکی تا هر زمان که نیاز باشد در روستای دریاس مستقر هستند و به مراجعه کنندگان خدمات عرضه می کند.

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده در مجموع 252 نفر با علایم مسمومیت از جمله اسهال و مشکلات گوارشی از چهارشنبه هفته گذشته به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از این تعداد 80 نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بستری هستند.

انتهای پیام/ع

مسمومیت اهالی روستای دریاس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.