محمدجواد بابایی نیوکونگ فو کار 20 ساله کرمانی که قبلاً توانسته بود شکستن بتن های سیمانی به وزن 720 کیلو روی کل بدن با وزن ۶۰ کیلو گرم را انجام دهد با ثبت رسمی آن در حضور نماینده ایمارو، رکوردار آسیا شد.

علی همتی، رییس هیئت کونگ فو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: طی مراسمی در دانشگاه ولیعصر رفسنجان، نماینده سازمان جهانی ثبت رکوردهای رزمی ایمارو(IMARO)  در استان کرمان  با حضور قلی زاده ریاست این سازمان منصوب و حکم وی اهدا شد.

وی افزود: بر این اساس، محمد کریمی کرمانی، دبیر انجمن نیوکونگ فو و مسئول کمیته انضباطی هیئت کنگ فو استان کرمان  در این مراسم  به عنوان نماینده رسمی سازمان جهانی ایمارو در استان کرمان منصوب و علیرضا همتی و بایرومه احسان حمزه نژادی و استاد اسدی به عنوان اعضای کمیته فنی استان منصوب شدند که احکام آنها جداگانه تحویل شد.

همتی تصریح کرد: در حاشیه این مراسم،  محمدجواد بابایی نیوکونگ فو کار ۲۰ ساله کرمانی که قبلاً توانسته بود شکستن بتن های سیمانی به وزن ۷۲۰ کیلو روی کل بدن با وزن ۶۰ کیلو گرم انجام دهد با ثبت رسمی آن در حضور نماینده ایمارو توانست رکوردار آسیا شود و به زودی حکم آسیایی وی در تهران تقدیمشان می شود.

انتهای پیام/ب

کونگ فو کار 20 ساله کرمانی رکوردار آسیا

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کونگ فو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار