رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اقدامات و برنامه‌های مهمی در معاونت‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد رضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دیدار با معاون بهداشتی و مدیران این مجموعه، گسترش اطلاع رسانی در معاونت‌ها را به منظور اطلاع مردم از اقدامات انجام شده خواستار شد و گفت: در حال حاضر اقدامات و برنامه‌های مهمی در معاونت‌های مختلف دانشگاه انجام شده است که اطلاع رسانی مطلوبی از آن نمی‌شود و باید در این حوزه به شکل فعال عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه معاونت بهداشت دانشگاه از حوزه‌های موفق در دانشگاه و در سطح وزارت بهداشت به شمار می‌رود افزود: در سایر حوزه‌ها و معاونت‌ها نیز برنامه ریزی‌ها به شکلی انجام شده است که دانشگاه علوم پزشکی در بسیاری از زمینه‌ها پیشروست که این امر حاصل فضای همدلی و همکاری میان حوزه هاست که ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با سیستم نظام ارجاع بیان کرد: سیستم نظام ارجاع در قالب برنامه پزشک خانواده از سال‌های گذشته به اجرا در آمد، اما به دلیل کاغذی بودن آن نتایج مورد نظر را دریافت نکرد.

دارابی  تصریح کرد: سیستم الکترونیک نظام ارجاع باید با همکاری تمامی سازمان‌های دولتی و امامان جمعه، این برنامه را به شکل مطلوبی به اجرا رساند تا با صرفه جویی در منابع مالی و نیروی انسانی بتوان بهترین شکل خدمات را به مردم ارائه داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این برنامه در چند شهر زیر پوشش دانشگاه به اجرا در آمده است افزود: معاونت بهداشت در اجرای برنامه نظام ارجاع موفق عمل کرده است و به زودی با همکاری دیگر بخش‌ها این برنامه در حوزه درمان نیز اجرایی می‌شود.
 
 
انتهای پیام//آ.ح


دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بسیاری از زمینه‌ها پیشرو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.