سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد هنوز هیچ تصمیمی در واکنش به دعوت رسمی از رئیس‌جمهور روسیه برای سفر به آمریکا اتخاذ نشده است.

کرملین: درباره سفر پوتین به آمریکا هیچ تصمیمی گرفته نشده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد برنامه  مشخصی برای سفر رئیس‌جمهور روسیه به آمریکا وجود ندارد.

«دیمیتری پسکوف» روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد در رابطه با سفر احتمالی ولادیمیر پوتین به واشنگتن، تاکنون هیچ تصمیم جدی‌ای صورت نگرفته است.

«جان بولتون»، مشاور امنیت ملی دولت ترامپ، روز جمعه گفته بود کاخ سفید رسماً پوتین را برای سفر به آمریکا دعوت کرده است. این خبر با واکنش منفی محافل سیاسی در آمریکا روبرو شده است.

ترامپ و پوتین ۲۵ تیرماه سال جاری در شهر «هلسینکی»، پایتخت فنلاند با یکدیگر دیدار کردند. عملکرد ترامپ در نشست مشترک خبری با پوتین که بعد از این دیدار برگزار شد، با واکنش تند بسیاری از گروه‌ها و سیاستمداران مواجه شد.

دونالد ترامپ در کنفرانس خبری تیرماه هر گونه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را رد کرد و گفت پوتین در جلسه خصوصی با چنین دخالتی را رد کرده است. او همچنین تصریح کرد دلیلی وجود ندارد روسیه این کار را انجام داده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار