یک خیر نیکوکار در اقدامی خداپسندانه ۱۴ میلیون تومان به نیازمندان بنگرو از توابع بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج کمک کرد.

کمک ۱۴ میلیون تومانی یک خیر نیکوکار به مددجویان بنگروبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان پیمان احمدی، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قلعه گنج توجه نیکوکاران و خیران در بخش هم‌افزایی امکانات و منابع را ضرورت انکارناپذیر در عرصه حمایت از نیازمندان دانست و گفت: یک خیر نیکوکار در اقدامی خداپسندانه درمجموع ۱۴ میلیون تومان به نیازمندان محروم بنگرو از توابع بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج کمک کرد.

وی افزود: این خیر نیکوکار ۱۲ میلیون تومان از این مبلغ را برای خرید دام و توزیع بین خانوارهای نیازمند بنگرو به کمیته امداد اختصاص داد که از محل کمک این خیر ۲۰ رأس دام اصلاح‌شده به‌منظور اشتغال و توانمندی سازی خانوارهای ساکن در روستای بنگرو خریداری و بین این خانوارهای نیازمند توزیع شد.

احمدی تصریح کرد : دو میلیون تومان از این مبلغ نیز در قالب سبد کالا توسط این خیر نیکوکار بین خانوارهای نیازمند بنگرو توزیع شد.

وی بیان کرد: خیران نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۴*۸۸۷۷*، تماس با تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.