تیم‌های مدعی اکسین و قشقایی در ایستگاه دهم دسته یک فوتبال به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور یکشنبه ششم آبان ماه با برگزاری هفت دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های اکسین البرز و قشقایی شیراز به نوعی حساسترین مسابقه هفته را برگزار خواهند کرد.

این دیدار ساعت ۱۵ روز یکشنبه ششم آبان ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

تیم قشقایی از چهار بازی گذشته خود به یک برد، یک شکست و ۲ تساوی رسیده و با ۱۲ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد و اکسین البرز که در ابتدای فصل ستاره‌های بسیاری را جذب کرد تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر در مقایسه با قشقایی، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

نماینده البرز در پنج هفته گذشته مسابقات، موفق به کسب پیروزی نشده و این موضوع بازیکنان قشقایی را به کسب امتیاز در ورزشگاه انقلاب کرج امیدوارتر می‌کند.

هادی خادم کاپیتان با تجربه قشقایی شیراز بیان کرد: تا اینجا رقابت‌ها نتایج خوبی بدست آوردیم، ولی رفته رفته بازی‌ها فشرده و سخت‌تر می‌شود و اگر مسئولین به کمک تیم قشقایی بیایند و تیم را حمایت کنند، قشقایی می‌تواند نیم نگاهی به صعود داشته باشد.

وی افزود: از بازیکنان و کادرفنی تیم تشکر می کنم که بدون حاشیه، فقط و فقط تمرکزشان روی تیم است و امیدوارم با همت و تلاش تیمی، ضمن ارائه دیداری زیبا، از بازی دشواری که با اکسین البرز داریم، با امتیاز به شیراز بازگردیم.

محمدباقر پورباقر و کمک هایش حامد تازه پور و حمیدرضا آذرنیاد، دیدار اکسین البرز و قشقایی شیراز را قضاوت می‌کنند.

در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، قشقایی شیراز میهمان رده دومی خود گل گهر سیرجان را با تساوی پرگل ۳-۳ متوقف کرد و اکسین البرز هم به تساوی یک-یک مقابل مس رفسنجان رسید.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم اکسین و قشقایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار