نماینده مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی کار گفت: اگر شریعتمداری وزیر کارآمدی بود، چرا از وزارت صمت برکنار شد.

آقای شریعتمداری چه گلی به سر اشتغال و صنعت کشور زده‌اید!به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب نادری، نماینده اورامانات مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور چرا با وجود اینهمه جوان نخبه در کشور نتوانسته‌ است کابینه‌اش را به نیروی جوان که شعار همیشگی‌اش است، مجهز کرده و به جامعه ۶۵ درصدی جوان کشور نشان دهد.

وی با بیان این پرسش که چرا نمی‌توانید به جوانان اعتماد کنید، خاطرنشان کرد:  اگر شریعتمداری وزیر کارآمدی بود چرا از وزارت صمت برکنار شد.

وزیر پیشنهادی اقتصاد ادامه داد: شریعتمداری در مسئولیت قبلی خود استیضاح شده و هنوز پرونده اش مفتوح است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: شریعتمداری در مسئولیت سابق خود، وزرات صمت چه گلی به سر اشتغال و صنعت زده است؟

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری آیا با تمام حلقه‌های فساد در وزارتخانه برخورد کرده‌اید؟ چرا پاسخ استیضاح نمایندگان را ندادید؟

نادری خاطرنشان کرد: قطعا ملت این انتخاب را از مجلس نخواهند پذیرفت. عدم مدیرت بازار، افزایش قیمت‌های بازار، رانت و فساد پیش روی ما و ملت است چگونه به آن رای دهیم؟

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری در مدتی که در وزارت صمت بودید در مدیریت بازار چه بر سر اقشار نیاوردید؟

این نماینده مجلس تصریح کرد: آقای شریعتمداری توضیح دهید در وزارت صمت با چه شبهاتی مبارزه کرده‌اید؟ تحریم بهانه خوبی برای همه ماست

وی ادامه داد: از پست مدیر عاملی‌ای که تا ۵۰ میلیون خرید و فروش می‌شود، انتظار داشتم که همه این‌ها را بگوید در غیر این صورت همه برنامه‌های شما کپی برداری است.

نادری با بیان اینکه کاش می‌گفتید با بودجه غیر شفاف می‌خواهم شستا را شفاف کنم، تصریح کرد:اگر شما مطالعه کردید، بگویید چه راهکار‌هایی دارید؟ در برنامه‌های شما فقدان استراتی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری نمی‌دانم مشاوران خوبی ندارید یا این‌ها سخنان شما نیست‌، ای کاش می‌گفتید به دنبال حذف دیوان سالاری در وزارتخانه هستید.

نادری با بیان اینکه اگر نتوانیم اشتغال کافی ایجاد کنیم با کاهش رشد جمعیت مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: می‌دانید امروز کارآفرینان برتر جهان با استفاده از امکانات اینترنتی قادر به تسلط به بازار جهانی هستند.

وی با بیان اینکه از اینکه به جایگاه زنان در وزارتخانه خود توجه کردید ممنونم، تصریح کرد: برای نمایندگان بگویید در وزارتخانه صمت چه رویکردی برای اشتغال داشتید؟

این خبر در حال تکمیل است....

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار