معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی اقدامات درمانی زائران پیاده دارای فرم ارجاع به طور رایگان در مراکز درمانی انجام خواهد شد.

پذیرش رایگان زائران پیاده در مراکز درمانی خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر زائران بسیاری از داخل و خارج از کشور در قالب کاروان زائران پیاده راهی مشهد می‌شوند و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده زائران پیاده که دارای فرم ارجاع ستاد هماهنگی بهداشت و درمان زائرین پیاده استان هستند، از خدمات بستری و اقدامات درمانی رایگان در تمامی سطوح در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود:این طرح از ۵ الی ۱۹ آبان در مناطق زیر پوشش دانشگاه اجرا می‌شود و تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای و شهری، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی در سطح استان و بخصوص شهر مقدس مشهد، آمادگی کامل و جامع برای هرگونه اقدام درمانی و در صورت احتمال موقعیت بحرانی را دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:اورژانس‌های بیمارستان‌های استان خراسان رضوی، بخش‌های بالینی و اتاق‌های عمل با تامین کادر پزشکی و پرستاری و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز برای ارائه خدمات احتمالی به زائران در آمادگی کامل هستند.

بدیعی افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، گزارش‌های روزانه از سامانه HIS دریافت می‌شود و لازم است دقت نظر کافی به هنگام ثبت اطلاعات در این سامانه به عمل آید.

انتهای پیام//م. ن
 

زائران پیاده در مراکز درمانی رایگان پذیرش می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.