موکب بقاع متبرکه خراسان شمالی با مشارکت ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های گلستان، ایلام ، گیلان ، آذربایجان غربی و سمنان به زائران اربعین در مرز مهران خدمات رسانی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  حجت الاسلام عظیم آسوده مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی که در مرز مهران حضور دارد، با بیان اینکه موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با همکاری ادارات اوقاف ۶ استان از ۲۶ مهرماه فعال شده است ، گفت: این موکب تا سه روز پس از اربعین یعنی بیست و سوم صفر مصادف با یازدهم آبان ماه در مرز مهران فعال است.

وی با بیان اینکه در این موکب روزانه برای پنج هزار زائر شام و برای چهارهزار زائر نهار آماده و توزیع می‌شود، افزود: برنامه اسکان هزار زائر در شبانه روز هم انجام می‌شد که به دلیل طوفان چند روز گذشته فعلا اسکان نداریم و در حال بهسازی محل اسکان زائران هستیم که به محض آماده شدن مکان استقرار، خدمات اسکان هم به زائران ارائه می‌شود.

حجت الاسلام آسوده از خدمات رسانی ۳۰ نیروی همکار اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در کنار سایر نیرو‌های اوقاف سایر استان‌ها در موکب خبر داد و گفت: نانوایی فعال موکب هم روزانه دو هزار قرص نان پخت می‌کند.

انتهای پیام/ ب 

خدمات رسانی موکب بقاع متبرکه خراسان شمالی به زائران اربعین در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.