سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ جنوبی از راه‌اندازی صفحه اینترنتی ویژه اربعین خبر داد.

بهمنی سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:مرکز مدیریت راه های کشور در راستای اهداف تعیین شده برای اطلاع رسانی پویا به هموطنان و در راستای ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی اقدام به راه اندازی صفحه ویژه اربعین در وب سایت 141 به نشانی اینترنتی www.141.ir/arbaeen نموده است.

وی افزود:در صفحه مذکور سعی شده است با توسعه تکنولوژی و سامانه های حمل و نقل هوشمند، اطلاعات ارائه شده در این سامانه نیز به صورت بروز در اختیار کاربران و هموطنان قرار گیرد.

بهمنی گفت:تعریف و نمایش کریدورهای پر تقاضا از مراکز استانها و پایانه های مرزی و تصاویر دوربین های نظارتی برای کریدورهای فوق، نمایش شرایط جوی شهرستان های مرزی و اطلاعات ترافیک بر خط برای استان های غربی کشور همچنین ارائه اخبار و اطلاعیه برخط و نمایش امکانات بین راهی از جمله پمپ بنزین ها، مجتمع های خدمات رفاهی، راهدارخانه ها و غیره،نمایش امدادخودروهای فعال در استانهای غربی و مسیر پیاده روی اربعین به همراه اطلاعات امکانات بین راهی از جمله خدمات ارائه شده است.

سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود:هموطنان جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای استان و کشور می توانند از طریق سامانه گویای 141 ،وب سایت 141 و اپلیکیشن جویا شوند ضمناً مرکز مدیریت راه های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سؤال ها و پیشنهادهای هموطنان گرامی هستند.
انتهای پیام/غ

صفحه اینترنتی ویژه اربعین راه‌اندازی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.