معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان جنوبی گفت:اعزام زائران اربعین استان به عتبات عالیات از طریق مرزهای مهران و چذابه ادامه دارد.

گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:اعزام زائران اربعین استان به عتبات عالیات و از طریق مرزهای مهران و چذابه ادامه دارد.

وی افزود:طرح جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) در سراسر کشور از یکم آبان آغاز و تا پایان روز یکشنبه سیزدهم آبان به مدت 13 روز به اجرا گذاشته می شود .

گرجی گفت:در این طرح بیش از 100 دستگاه ناوگان اتوبوسی استان اعم از ویژه عادی و Vip جابجایی زائران به مرزهای مهران و چذابه را عهده دار بوده و پس از خاتمه مراسم اربعین نیز برگشت زائران از مرزهای ذکر شده را انجام خواهند داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان جنوبی افزود:تاکنون هزار و 887 زائر با 52 دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران و چذابه اعزام شده اند و مابقی زائران در روزهای آتی اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد:به منظور ارتقاء سطح خدمات به زائران و ایمنی وسایل نقلیه هماهنگی های لازم با اداره ها و دستگاههای مرتبط انجام و ناوگان اعزامی قبل از حرکت توسط نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل و پلیس راه استان مورد بازدید قرار می گیرند .

گرجی گفت:به منظور تسهیل در برگشت از سفر زیارتی خواستار هماهنگی مسئولان کاروانها با رانندگان و شرکتهای حمل و نقل شدند تا وقفه ای در برگشت ایجاد نشود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از مسئولان کاروان هایی که تاکنون موفق به تأمین وسیله نقلیه نشده اند خواست در صورت تمایل به انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل مسافر استان مراجعه و یا با تلفن 32313345 تماس حاصل نمایند. 
انتهای پیام/غ

ادامه اعزام زائران اربعین خراسان جنوبی به عتبات عالیات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار